Aanmelden

Wil je je aanmelden bij ons op school? Leuk! Meld je vóór 1 april a.s. aan voor leerjaar 1 via onderstaande button.

• Wil jij je aanmelden voor leerjaar 2 of hoger? Stuur dan een mail naar [email protected]. We sturen je zo snel mogelijk een formulier toe.
  • Alleen bij speciale omstandigheden (zoals een verhuizing) kun je je nog aanmelden na 1 april a.s. Stuur dan ook een mail naar [email protected].

Van aanmelden tot eerste rapport

Toelating

Als jij je voor 1 april hebt aangemeld krijg je in mei te horen of je bent toegelaten op het Christelijk Lyceum.

Welke klas?

Op de kennismakingsmiddag hoor je in welke klas je zit.

Kennismakingsmiddag

Op 26 juni 2024 kom jij samen met je klasgenoten en alle andere nieuwe brugklasleerlingen op school om kennis te maken met elkaar en je mentor.

Introductiedagen

In het begin van het schooljaar ga je allemaal leuke activiteiten doen om elkaar nog beter te leren kennen.

Herfstvakantie

In de herfstvakantie kun je even tot rust komen na een drukke eerste periode!

Eerst sinterklaas vieren en halverwege december krijg je dan kerstvakantie!