Doe-middagen

In november is het weer zover, dan kun je onze school beter leren kennen tijdens de Doe-middagen. We organiseren twee brugspiekmiddagen en op drie middagen onze talentklassen: Sport, Science, Kunst en Spaans (één middag). Je kunt je inschrijven voor een brugspiekmiddag én voor één talentmiddag. Zo kun je één of twee middagen zien hoe leuk onze school is!

Voor wie? Alle kinderen uit groep 8
Waar? Christelijk Lyceum, Jachtlaan 108
Hoe laat? Alle middagen van 14:30 – 16:30 uur
Inschrijven? vanaf vrijdag 25 oktober 2024 om 12:00 uur kun je je aanmelden

Bovenstaande knop is actief vanaf vrijdag 25 oktober om 12:00 uur.

Indeling van de doe-middagen

• woensdag 13 november
  • woensdag 20 november
  • woensdag 27 november

Sportklas
Kun je niet genoeg krijgen van sporten? Dan is de sportklas echt iets voor jou! We proberen allerlei nieuwe sporten uit tijdens deze lessen. Ontdek jij je verborgen sporttalent?

Scienceklas
Vind jij robots interessant, ben je nieuwsgierig aangelegd en hou je van experimenteren, dan is de scienceklas echt iets voor jou!

Kunstklas
Stap in de wereld die kunst heet. Ontwikkel je eigen taal als een echte kunstenaar. En leef je uit, in dans en muziek!

Spaans
Hola! Als je het leuk vindt om Spaans te leren, dan is deze klas echt iets voor jou. Voor je het weet spreek je al een aardig woordje Spaans. Diviértete!

Brugspiekmiddag
Wil jij weten hoe een échte schooldag op het Christelijk Lyceum eruitziet? Ben je benieuwd naar de vakken bij ons op school? Geef je dan op voor één van de brugspiekmiddagen. Je krijgt vier verschillende minilessen, waarbij je ook van lokaal en docent wisselt. Bij binnenkomst ontvang je een echt dagrooster!

Wil jij je hiervoor aanmelden? Dat kan binnenkort via onze website.