Inschrijving doe-dagen november

Ben je nieuwsgierig naar onze school? Kom dan op onze DOE-middag in november!

Iedere woensdag in november is er bij ons op school een DOE-dag. Tijdens de DOE-dagen ervaar je hoe het is om les te krijgen op een echte middelbare school. Loop door de school, maak kennis met onze docenten en leerlingen, ervaar de sfeer en leer het gebouw kennen!

Let op: in verband met het coronavirus, kun je alleen deelnemen aan onze DOE-dagen als je geen gezondheidsklachten hebt.
Indien je één van de volgende klachten hebt, kun je helaas niet deelnemen:

• verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn);
  • hoesten;
  • benauwdheid;
  • verhoging of koorts;
  • plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping).

Heb je nu geen klachten, maar op de DOE-dag wel? Dan vragen we je dringend om je die dag af te melden. Dit kun je doen door te bellen naar: 055 35 75 200

Gezondheidscheck
Vóór aanvang van de DOE-dag stellen we je een aantal vragen over je gezondheid. Dit doen we om onze leerlingen en docenten extra te beschermen. Wanneer we grote twijfels hebben over je gezondheid, kan het helaas zo zijn dat we je naar huis moeten sturen. Dit is heel jammer, maar we stellen hiermee ieders gezondheid voorop!
Daarnaast vragen we je om altijd 1,5 meter afstand te bewaren tot onze leerlingen en docenten op school en onze regels rondom hygiëne op te volgen.

Word je gebracht en/of opgehaald door je ouders? Je ouders mogen jou ophalen of afzetten voor onze school. Je ouders mogen helaas niet mee naar binnen.

Schrijf je vanaf woensdag 7 oktober in voor onze DOE-dagen! Het inschrijfformulier vind je onderaan deze pagina!

• 4 november
  • 11 november
  • 18 november
  • 25 november

Hoe laat:             alle dagen zijn van 14.30 tot 16.30 uur
Waar:                   Christelijk Lyceum, Jachtlaan 108 Apeldoorn
Voor wie:            alle kinderen in groep 8

Let op: de inschrijving start op woensdag 7 oktober 2020.
Vanaf dat moment kun je je dus aanmelden voor een DOE-dag via deze website.

Na het invullen van het inschrijfformulier ontvang je automatisch via de mail een kopie van de door jou ingevulde gegevens. Als een activiteit op een bepaalde dag het maximum aantal deelnemers heeft bereikt, komt achter die optie “(Wachtlijst)” te staan. Voor deze activiteit word je dan op de wachtlijst gezet. Als er iemand afzegt word je benaderd via de door jou ingevulde gegevens.

Je ontvangt ongeveer een week van tevoren per e-mail een bericht met meer informatie.

Techno (maximaal 32 deelnemers)
Samen met collega-wetenschappers ga jij kijken wat je allemaal met ballonnen kan doen. Doe mee aan het Wetenschappelijk Ballonnen Festival.

Robotica (maximaal 25 deelnemers)
Is gamen helemaal jouw ding? Leer hoe je je eigen robot kan programmeren en hem de door jou bedachte taken kan laten uitvoeren.

Archeologie voor vwo-leerlingen (maximaal 16 deelnemers)
Graaf en bestudeer jouw vondsten met een heel team archeologen en trek conclusies!

Talen (maximaal 24 deelnemers)
Op het Christelijk Lyceum is iemand vermoord! Wie is de dader? Wat was het moordwapen? Waar ligt het lijk? Als journalist ga jij op onderzoek uit.

Sport (maximaal 24 deelnemers)
Als bewegingswetenschappers gaan we een sport onderzoeken. Bewegen en wetenschap: een spannende combinatie!

Kunst (maximaal 20 deelnemers)
Stap in de wereld die kunst heet. Ontwikkel je eigen beeldtaal als een echte kunstenaar.

Geschiedenis voor vwo-leerlingen (maximaal 20 deelnemers)
Onderzoek een mysterie! Je gaat terug in het verleden om de waarheid over mythes, legendes en raadsels te achterhalen.

Muziek (maximaal 28 deelnemers)
Leef je uit. Je hoeft niet muzikaal te zijn, wel gemotiveerd!