Inschrijving DOE-middag

In november is het weer zover, dan kun je onze school beter leren kennen tijdens de DOE-middagen. We organiseren op één middag een brugspiekmiddag en op drie middagen onze talentklassen: Sportklas, Bèta+ klas en Kunstklas. Je kunt je inschrijven voor de brugspiekmiddag én voor één andere middag. Zo kun je één of twee middagen zien hoe leuk onze school is!

Brugspiekmiddag
Wil jij weten hoe een échte schooldag op het Christelijk Lyceum eruitziet? Ben je benieuwd naar de vakken bij ons op school? Geef je dan op voor de brugspiekmiddag tijdens de DOE-dag. Je krijgt vier verschillende minilessen, waarbij je ook van lokaal en docent wisselt. Bij binnenkomst ontvang je een echt dagrooster!
Je krijgt onder andere superleuke lesjes Spaans en Frans, NDG (natuurwetenschappen en digitale geletterdheid), LEF (levensbeschouwing, ethiek en filosofie). We hebben twee routes die middag:

• Route> Havo & Bewust! Havo (maximaal 90 deelnemers)
  • Vwo: WON & Da Vinci (maximaal 60 deelnemers). Je gaat onder andere terug in het verleden om de waarheid over mythes, legendes en raadsels te achterhalen.

Talentmiddagen

Geef je op voor een talentmiddag en ervaar welke talentklas bij jou past.
Sport: Kun je niet genoeg krijgen van sporten? Dan is de sportklas echt iets voor jou! We proberen allerlei nieuwe sporten uit tijdens deze lessen. Ontdek jij je verborgen sporttalent? (maximaal 60 deelnemers per middag)
Bèta+: Vind jij robots interessant, ben je nieuwsgierig aangelegd en hou je van experimenteren, dan is de bètaplus doe-middag echt iets voor jou! (maximaal 60 deelnemers per middag)
Kunst: Stap in de wereld die kunt heeft. Ontwikkel je eigen taal als een echte kunstenaar. En leef je uit, in dans en muziek! (maximaal 60 deelnemers per middag)

Klik hier om naar de inschrijfpagina te gaan!