Open Dag 16 maart 2022 van 12.00 tot 17.00 uur

Het laatste jaar van de basisschool is een bijzonder jaar! Samen met jullie ouder(s)/verzorger(s) gaan jullie op zoek naar een geschikte school voor voortgezet onderwijs (VO). In januari en februari 2022 organiseren onze scholen voor voortgezet onderwijs uit Apeldoorn en Twello open dagen voor leerlingen uit groep 8 zodat jullie kennis kunnen maken met onze scholen.

Met de huidige maatregelen en coronabesmettingen is het helaas niet mogelijk om jullie in januari fysiek te ontvangen. We hopen op woensdag 16 maart onze open dag te kunnen houden.

Uiteraard staat veiligheid voorop. Daarom gelden een aantal maatregelen en vragen we jullie om je aan te melden voor een specifiek tijdsblok. Zo kunnen we garanderen dat we voldoende afstand kunnen houden.  Ook vragen we ouder(s) en verzorger(s) naar een coronatoegangsbewijs bij de ingang en dragen bezoekers een mondkapje. Zo proberen we het, binnen de geldende regels, toch mogelijk te maken om leerlingen én ouders te ontvangen.

Hadden jullie je al aangemeld? We vragen jullie om je voor 16 maart opnieuw aan te melden. Houd hiervoor onze website in de gaten.

We zien je graag op onze open dag!

Aanmelden voor de open dag van 16 maart kan via deze link