Lesuitval

Helaas, maar we weten zeker dat er wel eens een les zal uitvallen. Om de klas toch op te vangen is er een speciale medewerker in school. Dit geldt alleen voor leerlingen uit leerjaar 1 en 2. Soms passen we ook het rooster aan zodat je geen uitval meer hebt. Als dat niet lukt, dan word je opgevangen in de mediatheek. Zo voorkomen we zoveel mogelijk tussenuren. Bedenk dat je alvast je huiswerk kunt gaan maken in de mediatheek. Bij langdurige uitval van een docent doen we ons uiterste best om vervanging te regelen, maar dit lukt niet altijd direct.

Jaarlijks stelt de school aan het begin van het schooljaar vast hoeveel onderwijstijd we dat schooljaar van plan zijn om te geven. Bij het plannen houden we er al rekening mee dat er soms lessen uitvallen. We reserveren genoeg lestijd om de lesstof volledig te behandelen.